I can't find it - Reisverslag uit Harrow, Verenigd Koninkrijk van Niels - WaarBenJij.nu I can't find it - Reisverslag uit Harrow, Verenigd Koninkrijk van Niels - WaarBenJij.nu

I can't find it

Door: Niels

Blijf op de hoogte en volg Niels

03 Mei 2014 | Verenigd Koninkrijk, Harrow

3-5-14
This morning we went to the local sports centre, in which you can practice all kinds of sports, to swim. After one hour of swimming we had land training, less intense then Thursday’s training luckily. All of this was followed by: a brunch of eggs and bacon and 6 hours of work.

Most memorable thing of the day: I had to search the ordered books. I found a couple of them, unfortunately I couldn’t find: I can’t find it, by Bel Mooney.

This night after our chinese dinnea, in a chinese estaueant, we watch Liarliar.

  • 05 Mei 2014 - 02:11

    Julia Mars:

    wat zit je nou allemaal op mijn blog te reageren? waarvoor moeten de leraren zich schamen? hoezo was jij ook leuk?!?!?!?!? leuke spelling van restaurant trouwens. heb je het naar je zin daar?

  • 05 Mei 2014 - 17:13

    Niels :

    Ik verveelde me dus ging maar andere mensen hun verslagen lezen en sommige zijn, laten we maar zeggen, niet perfect.

    Hier is het leuk, maar natuurlijk is een bibliotheek niet altijd het leukste werkadres.

  • 05 Mei 2014 - 23:24

    Julia Mars:

    ja zeg, en dan ga je mijn blog een beetje zitten afkraken.. ik moest er bijna van huilen.

    de bibliotheek lijkt mij inderdaad ook niet altijd een groot feest. wat moet je daar precies doen? echt alleen maar boeken terugzetten en de boeken van mensen aannemen? en hoe is je gastgezin?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Harrow

Niels

Actief sinds 14 April 2014
Verslag gelezen: 143
Totaal aantal bezoekers 2993

Voorgaande reizen:

26 April 2014 - 09 Mei 2014

Internship

Landen bezocht: